کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 7 / 10 / 1393برچسب:, توسط علی

آدم برفی هم که باشی دلت میخواهد کسی در آغوشت بگیرد …
دلت میخواهد یک نفر کنارت باشد تا گرمت کند ، تا آرامت کند …
مهم نیست آب شدن ، نیست شدن …
مهم آن آرامش است حتی برای چند لحظه ….

.

.

من عاشق زمستانم
عاشق اینکه ببینمت در زمستان آرام راه می روی که سر نخوری !
گونه هایت از سرما سرخ شده است
سر خود را تا حد ممکن در یقه ات فرو کرده ای
دست هایت در جیبت به هم مچاله شده
معصومانه به زمین خیره ای
چه قدر دوست داشتنی شده ای
حرفم را پس میگیرم
من عاشق زمستان نیستم ، عاشق توام ….

 



نظرات شما عزیزان:

parimah
ساعت9:23---11 دی 1393
. کل دنیا را هم که داشته باشی ..........
باز هم دلت میخواهد ..........
بعضی وقتا .... فقط بعضی وقتا .........
برای یک لحظه ام که شده ..........
همه ی دنیای یک نفرباشی


parimah
ساعت18:24---10 دی 1393
ﻪ ﺟﺎﯾـــﯽ ﻫﺴﺖ ﺗـــﻮ ﺯﻧﺪﮔــــﯽ ﮐﻪ ﺩﻟـﺖ ﮔﺮﻓﺘــﻪ

ﻭﻟـﯽ .....ﻣﺠﺒـــﻮﺭﯼ ﺑﺨﻨـــــﺪﯼ ﻭ ﺷـــــــــﺎﺩ ﺑﺎﺷـﯽ

ﺑﻬـﺶ ﻣﯿﮕـــﻦ ﺍﻭﺝ ﺑﺪﺑﺨـﺘـــــــــﯽ


دوست مریم
ساعت20:38---9 دی 1393
میــــــــــروم...

ولیــــ چمدانـــم را نمیبـــرم!

سنگیـــــن استـــ روزهاییـــــ کــــــ

کنــــارت خوشــــ بودم



یک عدد دخمله خخخخخ
ساعت22:30---7 دی 1393


یک عدد دخمله خخخخخخ
ساعت22:30---7 دی 1393

پاسخ:خودت گلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 533
بازدید کل : 31761
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک